Ksuri
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 13:41, 24 Gru 2007 |
 |
@edit
Narazie tylko pod 8.00
wersja 1.0.1b
Download:
v1.0.1b
[link widoczny dla zalogowanych]
Potrzebne biblioteki
[link widoczny dla zalogowanych]
Change Log
1.0.1b
* Stackables are now placed with default count 1, not 255
* You can no longer give runes more than 250 charges
* Less warnings when loading 8.1 files
* Editor does not crash when extension directory is unavailable
* Source updated to work with x64 (Thanks mips_act)
1.0.1a
* Materials Extensions are now available!
* New file structure
* You can inverse mouse movement in the settings menu
* You can now change brushsize using ALT+mousewheel or '[' and ']'
* Alternate keyboard shortcuts for some stuff
* A floor menu
* Editor will now create screenshot directory if it doesn't exist
* Improvments to load bar
* You can now rotate items using the right-click menu.
* Editor will now properly warn for non-8.0 .dat/.spr
* Brushes that are not in the palette will no longer display as choices when right clicking
* README & COPYING are now .txt files so they're easier to read
* Jump to item will now scroll to the selected item (Credits to SimOne
* Cleaned up materials loading code
* Turning on/off autobordering is now only A, not CTRL+A
* Better about dialog
* The OK button in the "Jump to item" dialog now actually works
* Screenshot directory is now created if it doesn't exist
* The editor will no longer save incorrect -spawn & -house files for newly-created maps
* Better display of warnings from the materials file
* Jump to item now doesn't just end up in the creature palette
* Brushes that are not displayed in the palette are no longer available as options when right-clicking
* The editor will no longer ask about saving automaticly created maps
--------------------------------------------
Przedstawiam oficjalną wersje map edytora autorstwa Remere, po wersji beta, każdy pewnie wie jakie ma możliwości.
Download
[link widoczny dla zalogowanych]
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
Potrzebne biblioteki
[link widoczny dla zalogowanych]
Instrukcja:
Sciagacie rme wkladacie do tego folderu tibia.dat i tibia.spr( z tibi 8.0)
i potrzebane pliki .dll (biblioteki)
potem uruchamiacie i all działa xD
aha tu macie oficjalny temat
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze raz link do rme tylko inny (odrazu się ściąga)
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ksuri dnia Pią 16:02, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|