Damian Pallus
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fox River
|
Wysłany:
Sob 17:45, 06 Paź 2007 |
 |
Napewno Ots stanie się leprzy jak GM sprawi ze sprite wand będzie strzelało z SD. Pomyślałem że wpiszę poradnik jak to zrobić:
1. Tworzymy nowy plik lua w folderze: Weapons, musi się w nim znaleść ten skrypt:
Cytat: |
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.0, -20, -1.0, 0)
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end |
3. Zapisujemy to.
4. W pliku weapons.mxl (data/weapons) rzędzie wands wpisujemy:
Cytat: |
wand id="2453" range="6" lvl="50" mana="0" enabled="1" exhaustion="1" script="sprite wand.lua"><vocation id="1"/><vocation id="2"/><vocation id="3"/><vocation id="4"/><vocation id="5"/><vocation id="6"/><vocation id="7"/><vocation id="8"/></wand> |
5. Sprite Wand Strzela z SD
Uwaga: jak sie w czymś pomyliłem to pisać w tym temacie.
Wskazówki: najlepiej najpierw zrobić nowego ots i na nim przetestować.
Prosze hostera Ots o skomentowanie tego posta.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian Pallus dnia Nie 10:06, 07 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|